هر هر هــــــــــر تر تر تـــــــــــــر

اولین بار که تو عمرم تقلب کردم :
سال اول ابتدایی ؛ امتحان ریاضی :
پیس پیس (خطاب به جلویم) :
گردی عدد ۹ سمت چپشه یا راستش ؟
جلوییم : چپ !!!  

من  : چپ کدوم طرفه ؟؟    

ما بچه بودیم یه بازی بود به نام :

«همه ساکت بودند ناگهان خری گفت»

صد برابر پلی استیشن ۳ لذت داشت  

تا حالا دقت کردین چقدر حرص آوره که سر غذا دقیقا اون چیزی رو بر میدارن که تو کلی تو ذهنت واسش نقشه کشیده بودی

آنقدر بدم میاد ازاینایی که از سادگی و صداقت بچگیامون سواستفاده می کردن

و حرف می کشیدن ازمون!

الان که بزرگ شدم میفهمم چه مسائل فوق سری ای رو لو دادم   

مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:

- میتونم بهت اعتماد کنم ؟!

در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده!!!!  

ضمن تبریک مجدد به همه ملت ایران ، باید به عرضتون برسونم که....
عبارت 'مسخره اسم بابات اصغره' هم بعد از موفقیت بین المللی اصغر فرهادی,
به عبارت  'خوش به حالت, اسم بابات اصغر هست' تغییر کرده...  
 

من هرگز یک اشتباه رو دو بار تکرار نمیکنم !

قشنگ یه ۶ … ۷ بار تکرار میکنم که مطمئن شم !

 تجویز دارو برای بعضی ها :

سه بسته خاک برات نوشتم هر هشت ساعت میریزی رو سرت ! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1391 ا 12:17 نويسنده : اشک ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.